(Foto: Brodosplit d.d.)
Dana 16. rujna 2014. godine, u Brodograđevnoj industriji Split d.d., na stroju za rezanje limova, započela je obrada čelika za Novogradnju 482, novi radni brod Plovputa d.o.o. koji je namijenjen:
- izgradnji novih i održavanju postojećih objekata pomorske signalizacije;
- obavljanju građevinskih radova na obali i pod morem;
- prijevozu pitke vode do svjetionika...
Vrijednost investicije je 54,3 milijuna kn, a rok izgradnje broda kraj 2015. godine.
Brod će se izgraditi prema projektno-tehničkoj dokumentaciji izrađenoj od strane Brodarskog instituta d.o.o. i odobrenoj od Hrvatskog registra brodova.
Brod će biti jednotrupni, čelični, elektrolučno zavaren, s dva pogonska diesel motora i dva brodska vijka s fiksnim krilima, dva kormila u struji brodskog vijka i s dodatnim poprečnim pramčanim i krmenim porivnicima.
Posjedovat će:
- tankove za prijevoz pitke vode;
- pramčanu rampu za pristup kamiona s materijalom;
- ojačanu palubu za prijevoz građevinske mehanizacije;
- velike manipulativne prostore za smještaj plutača;
- automatsku betonaru sa skladištima za frakcije tucanika i cementa;
- automatiziranu vagu za doziranje tucanika, cementa i aditiva;
- beton pumpu za transport betona;
- brodsku dizalicu;
- kompresorsku bateriju za potrebe ronioca;
- brodsku radionicu i priručno skladište za materijal potreban na planskim
putovanjima...
Karakteristike broda:
- duljina broda preko svega: 48,20m
- duljina trupa na KVL: 45,88m
- širina preko svega: 11,30m
- max. širina trupa: 11,00m
- visina na boku: 4,00m
- konstruktivni gaz: 2,75m