Obavijest o nadmetanju

Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU

50/2024 M - Nabava kalupa za izradu uzgonskih tijela

Naručitelj

Podaci o naručitelju

Službeni naziv: PLOVPUT d.o.o.

Nacionalni registracijski broj (OIB): 14480721492

Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom

Glavna djelatnost: Opće javne usluge

Adrese

Poštanska adresa: Obala Lazareta 1

Poštanski broj: 21000

Mjesto: Split

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Država: Hrvatska

Služba/Osoba za kontakt: Ivana Ivić

E-pošta: [email protected]

Telefon: +385 21390600

Telafaks: +385 21390630

Internetska adresa: https://www.plovput.hr/

Adresa profila Kupca: https://www.plovput.hr/

Komunikacija

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Dokumentacija o nabavi

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/

Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/

Postupak nabave

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Nabava kalupa za izradu uzgonskih tijela

Opis postupka: Izrada i isporuka kalupa (alata) za lijevanje tj. izradu uzgonskih tijela plutača s pripadajućim napravama za hlađenje odljevaka, i uzgonskih tijela za verifikaciju kalupa

Evidencijski broj nabave: 50/2024 M

Vrsta postupka: Otvoreni postupak

Namjena

Vrsta ugovora: Robe

CPV Oznaka: 43415000, Ljevaonički kalupi

Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost bez poreza: 45.000,00 EUR

Opći podaci

Pravna osnova

Direktiva: 2014/24/EU

Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike

Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)

Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama

Opis postupka

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Prihvaćaju se elektronički računi

Rok, način i uvjeti plaćanja: Sva plaćanja naručitelj će izvršiti na poslovni račun odabranog ponuditelja, odnosno podugovaratelja sukladno točki 7.5. ove Dokumentacije o nabavi, u 2 obroka što je detaljno određeno prijedlogom Ugovora o javnoj nabavi koji je sastavni dio ove Dokumentacije o nabavi.

Iznos od 70% (sedamdeset posto) ugovorne cijene s PDV-om Naručitelj se obvezuje platiti u roku od 30 dana od dana potpisivanja ugovora, zaprimanja jamstva za povrat predujma i jamstva za uredno izvršenje ugovora (kumulativno).
Preostali iznos od 30% (trideset posto) ugovorne cijene s PDV-om Naručitelj se obvezuje platiti u roku od 30 dana od dana zaprimanja valjanog eRačuna za isporučene kalupe i uzgonska tijela i Zapisnika o izvršenoj primopredaji kalupa i uzgonskih tijela bez primjedbi, a uvjet plaćanja je zaprimanje jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.

Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos 1.300,00 EUR. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bezuvjetne i neopozive bankarske garancije naplative od banke na prvi poziv i bez prava prigovora, zadužnice/bjanko zadužnice ili novčanog pologa na račun Naručitelja. Rok važenja jamstva mora biti sukladan roku valjanosti ponude, odnosno ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude (ponuda mora biti valjana najmanje 90 dana od dana otvaranja ponuda). Ponuditelj može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.

Naručitelj će jamstvo za ozbiljnost ponude zadržati i naplatiti u slučaju:
• odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
• nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
• neprihvaćanja ispravka računske greške,
• odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
• ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.

Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija ponuda nije odabrana vraća se neposredno nakon završetka postupka javne nabave sukladno čl. 217. ZJN 2016. Jamstvo za ozbiljnost odabrane ponude bit će vraćeno izabranom ponuditelju nakon što izabrani ponuditelj potpiše ugovor o javnoj nabavi i dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Ako istekne rok valjanosti ponude naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno produženom roku.

Dostavljanje jamstva – bankarske garancije

Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku kao dio ponude koji se dostavlja odvojeno od elektroničke ponude.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno:
• da je korisnik garancije PLOVPUT d.o.o., Split, Obala Lazareta 1, OIB: 14480721492 .
• da je Banka upoznata da Nalogodavac podnosi ponudu za predmet nabave: „Izrada alata za lijevanje“
• upisati evidencijski broj nabave: 50/2024 M
• da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prava prigovora isplatiti iznos garancije u slučaju:
o odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
o nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
o neprihvaćanja ispravka računske greške,
o odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
o ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.

Zadužnice ili bjanko zadužnice
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice dostavlja se u izvorniku, na adresu naručitelja, kao dio ponude koji se ne može dostaviti elektroničkim putem.
Zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN, broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22 i 155/23).

Novčani polog
Naručitelj prihvaća uplatu novčanog pologa, i to na žiro-račun Naručitelja broj: KentBank d.d. Zagreb, IBAN: HR5641240031130004131( (model: HR02; poziv na broj primatelja: OIB Ponuditelja; strani ponuditelji upisuju nacionalni identifikacijski broj (npr. VAT), uz naznaku svrhe „Jamstvo za ozbiljnost ponude - Izrada alata za lijevanje“, EBN: 50/2024 M, SWIFT(BIC):KENTBHR22.

Ponuditelji trebaju priložiti dokaz uplate jamstva uz elektroničku ponudu.

Polog mora biti evidentiran na računu Naručitelja u trenutku isteka roka za dostavu ponuda.

Osnove za isključenje

Osnove povezane s kaznenim presudama

Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Obavljanje profesionalne djelatnosti

Tehnička i stručna sposobnost

Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem

Predmet nabave/grupa

Predmet nabave

Naziv predmeta / Grupe: Nabava kalupa za izradu uzgonskih tijela

Opis nabave: Izrada i isporuka kalupa (alata) za lijevanje tj. izradu uzgonskih tijela plutača s pripadajućim napravama za hlađenje odljevaka, i uzgonskih tijela za verifikaciju kalupa

Namjena

CPV Oznaka: 43415000, Ljevaonički kalupi

Dodatna CPV oznaka: 43415000, Ljevaonički kalupi

Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Glavno skladište Naručitelja, Stinice 30A, 21000 Split

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 125 dana.

Okvirni planirani datum početka ugovora: 08.04.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 45.000,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena90,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Jamstveni rok10,00

Administrativni podaci

Datum slanja objave

Datum: 31.01.2024.

Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 21.02.2024. Vrijeme: 12:00

Ponude se zaprimaju elektroničkim putem.

Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u danima: 90

Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 21.02.2024. Vrijeme: 12:00

Mjesto : Plovput d.o.o.
Obala Lazareta 1
21000 Split

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:

Ivana Ivić, dipl. iur.
mr.sc. Antonija Perković, dipl.iur.
Sandra Višić, bacc.oec.
Ružica Nosić, mag.iur.

Jezik

Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Postupci pravne zaštite

Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V

Poštanski broj: 10000

Mjesto: Zagreb

Država: Hrvatska

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite

Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje ugovora u javnoj nabavi koja je predmetom ovog postupka i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnog kršenja subjektivnih prava.

Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave (nadalje: Državna komisija) u pisanom obliku.
Žalba se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem međusobno povezanih informacijskih sustava Državne komisije i EOJN RH (u daljnjem tekstu: sustav e-Žalba), a žalba koja nije dostavljena na takav način će se odbaciti.
Sustav e-Žalba bez odgode šalje obavijest o zaprimljenoj žalbi strankama žalbenog postupka u njihov siguran elektronički pretinac na poslužitelju EOJN RH te na njihovu adresu elektroničke pošte.
Ako Državna komisija utvrdi da obavijest o zaprimljenoj žalbi nije poslana strankama žalbenog postupka sukladno odredbama čl. 405. stavak 4. ZJN 2016 bez odgode će obavijestiti stranke žalbenog postupka o izjavljenoj žalbi.
EOJN RH se smatra poslužiteljem za potrebe sustava e-Žalba.
Smatra se da je dostava Državnoj komisiji odnosno stranki žalbenog postupka obavljena na dan kada je žalba zaprimljena na poslužitelju EOJN RH.
Smatra se da je žalba koja je predana putem sustava e-Žalba potpisana.
Ako tijekom roka za žalbu sustav e-Žalba na poslužitelju EOJN RH postane nedostupan, rok za žalbu iz članaka produžuje se za onoliko dana koliko je sustav e-Žalba bio nedostupan.
Ako je sustav e-Žalba bio nedostupan samo zadnjeg dana roka za žalbu, rok za žalbu produžuje se do isteka prvog sljedećeg radnog dana.

Detaljne upute o načinu podnošenja e-Žalbe dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi:
https://help.nn.hr/support/solutions/articles/12000090199-novosti-u-eojn-rh-od-11-listopada-2022-

Žalba se izjavljuje u roku od 10 (deset) dana, od dana:
1.objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
5. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, ili razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj navedenoj fazi postupka gubi pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka na prethodnu fazu.