Obavijest o nadmetanju

Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU

91/2024 M - Opskrba električnom energijom

Naručitelj

Podaci o naručitelju

Službeni naziv: PLOVPUT d.o.o.

Nacionalni registracijski broj (OIB): 14480721492

Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom

Glavna djelatnost: Opće javne usluge

Adrese

Poštanska adresa: Obala Lazareta 1

Poštanski broj: 21000

Mjesto: Split

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Država: Hrvatska

Služba/Osoba za kontakt: Ivana Ivić

E-pošta: [email protected]

Telefon: +385 21390600

Telafaks: +385 21390630

Internetska adresa: https://www.plovput.hr/

Adresa profila Kupca: https://www.plovput.hr/

Komunikacija

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Dokumentacija o nabavi

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/

Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/

Postupak nabave

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Opskrba električnom energijom

Opis postupka: Predmet nabave je opskrba električnom energijom, opisana u Tehničkoj specifikaciji i Troškovniku za opskrbu električnom energijom koji su sastavni dio ove Dokumentacije o nabavi.
Oznaka iz jedinstvenog rječnika javne nabave: CPV: 09310000 – Električna energija.
Naručitelj u ovom postupku javne nabave traži da najmanje 50% ukupne električne energije koju će kupcu isporučiti odabrani ponuditelj-opskrbljivač mora biti proizvedeno iz obnovljivih izvora energije (tzv."zelena energija"). Radi stimuliranja proizvodnje energije iz obnovljivih izvora, a kako bi ona postala konkurentnija energiji dobivenoj iz konvencionalnih izvora, te poticanja izgradnje novih izvora obnovljive energije i postizanja održivog razvoja, naručitelj je odredio da isporučena električna energija mora sadržavati navedeni minimalni postotak električne energije proizvedene iz obnovljivih izvora. Obnovljivi izvori energije su obnovljivi nefosilni izvori energije primjerice energija vjetra, solarna energija te geotermalna energija, energija iz okoliša, energija plime, oseke i druga energija oceana, hidroenergija, biomasa, plina dobiven od otpada, plin dobiven iz uređaja za obradu otpadnih voda i bioplin (članak 3. stavak 1. točka 68. Zakona o tržištu električne energije NN 111/21).
Kao potvrdu ispunjenja uvjeta o podrijetlu električne energije, odabrani ponuditelj-opskrbljivač obvezan je po izvršenoj isporuci električne energije dostaviti kupcu važeću potvrdu iz Registra jamstava podrijetla električne energije, izdanu od strane neovisnog tijela za izdavanje jamstva porijekla električne energije, kojom se potvrđuje da je najmanje 50% isporučene električne energije proizvedeno iz obnovljivih izvora energije. Potvrdu o podrijetlu električne energije odabrani ponuditelj (Opskrbljivač) dužan je predati Naručitelju sukladno Metodologiji utvrđivanja podrijetla električne energije (NN 133/14 i 127/19).

Nedostavljanje tražene potvrde u navedenom roku, odnosno u slučaju da dostavljenom potvrdom odabrani ponuditelj-opskrbljivač ne dokaže da je kupcu isporučio traženu količinu električne energije proizvedene iz obnovljivih izvora, smatrat će se povredom ugovornih obveza, temeljem čega Naručitelj zadržava pravo aktiviranja jamstva za uredno ispunjenje ugovora, kao i poduzimanja daljnjih aktivnosti sukladno drugim pozitivnim propisima koji reguliraju predmetno područje. Tijelo nadležno za izdavanje jamstava porijekla električne energije u Republici Hrvatskoj je Hrvatski operator tržišta energije d.o.o. (HROTE).

Evidencijski broj nabave: 91/2024 M

Vrsta postupka: Otvoreni postupak

Namjena

Vrsta ugovora: Robe

CPV Oznaka: 09310000, Električna energija

Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost bez poreza: 200.000,00 EUR

Opći podaci

Pravna osnova

Direktiva: 2014/24/EU

Obvezno navođenje imena i stručnih kvalifikacija osoba zaduženih za izvršenje ugovora

Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike

Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)

Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama

Opis postupka

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Prihvaćaju se elektronički računi

Uvjeti izvršenja ugovora:

Odabrani ponuditelj dužan je za cijelo vrijeme trajanja ugovora posjedovati sljedeće važeće dokumente:

- dozvolu Hrvatske energetske regulatorne agencije (HERA) za obavljanje djelatnosti opskrbe električnom energijom koja se izdaje sukladno Zakonu o energiji („Narodne novine“, broj 120/12, 14/14, 95/15,102/15 i 68/18).

- Sporazum kojim se reguliraju prava i obveze između ponuditelja i hrvatskog operatora tržišta energije (operatora tržišta), sukladno Pravilima organiziranja tržišta električne energije (NN 107/19, 36/20).

Naručitelj je ovlašten u svakom trenutku prije donošenja odluke o odabiru, kao i za vrijeme trajanja ugovora provjeriti posjeduje li odabrani ponuditelj gore navedene dokumente. Ukoliko ponuditelj u ostavljenom roku ne dostavi Naručitelju zatražene dokumente ili Naručitelj utvrdi da odabrani ponuditelj ne posjeduje ili je izgubio dozvolu (rješenje) za obavljanje djelatnosti opskrbe električnom energijom ili važeći sklopljeni sporazum između ponuditelja (opskrbljivača) i operatora tržišta, Naručitelj zadržava pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora ili zadržati novčani polog, koji je odabrani ponuditelj dao umjesto jamstva za uredno ispunjenje ugovora, što će za posljedicu imati raskid ugovora. Raskid ugovora iz navedenih razloga Naručitelj će smatrati profesionalnim propustom odabranog ponuditelja.

Rok, način i uvjeti plaćanja: Odabrani ponuditelj se obvezuje dostaviti Naručitelju račune za isporučenu električnu energiju u prethodnom mjesecu najkasnije do 15-og dana tekućeg mjeseca, s datumom dospijeća računa 30 dana od dana izdavanja računa. Plaćanje će se vršiti transakcijskim putem u roku od 30 dana od dana zaprimanja uredno ispostavljenog mjesečnog e-Računa za uredno isporučenu električnu energiju.
Računi se dostavljaju po navedenim obračunskim mjestima na adrese dostave računa navedene u Troškovniku. Obračunsko razdoblje iznosi 30 +/- 3 dana, a uz svaki račun se mora priložiti obračun za sva mjerna mjesta sukladno popisu obračunskih mjernih mjesta u Troškovniku. Na obračunu mora biti navedeno svako pojedino mjerno mjesto u kojemu mora biti vidljivo početno stanje potrošenih kwh na početku obračunskog razdoblja, zatim stanje potrošenih kwh na kraju obračunskog razdoblja, te iskazana potrošnja u kwh za obračunsko razdoblje po pojedinom mjernom mjestu.

Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos 6.000,00 EUR. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bezuvjetne i neopozive bankarske garancije naplative od banke na prvi poziv i bez prava prigovora, zadužnice/bjanko zadužnice ili novčanog pologa na račun Naručitelja. Rok važenja jamstva mora biti sukladan roku valjanosti ponude, odnosno ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude (ponuda mora biti valjana najmanje 90 dana od dana otvaranja ponuda). Ponuditelj može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Naručitelj će jamstvo za ozbiljnost ponude zadržati i naplatiti u slučaju:
• odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
• nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
• neprihvaćanja ispravka računske greške,
• odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
• ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija ponuda nije odabrana vraća se neposredno nakon završetka postupka javne nabave sukladno čl. 217. ZJN 2016. Jamstvo za ozbiljnost odabrane ponude bit će vraćeno izabranom ponuditelju nakon što izabrani ponuditelj potpiše ugovor o javnoj nabavi i dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Ako istekne rok valjanosti ponude naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno produženom roku.
Dostavljanje jamstva – bankarske garancije
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku kao dio ponude koji se dostavlja odvojeno od elektroničke ponude.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno:
• da je korisnik garancije PLOVPUT d.o.o., Split, Obala Lazareta 1, OIB: 14480721492
• da je Banka upoznata da Nalogodavac podnosi ponudu za predmet nabave: „Opskrba električnom energijom“
• upisati evidencijski broj nabave: 91/2024 M
• da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prava prigovora isplatiti iznos garancije u slučaju:
o odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
o nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
o neprihvaćanja ispravka računske greške,
o odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
o ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Zadužnica ili bjanko zadužnica
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice dostavlja se u izvorniku, na adresu naručitelja, kao dio ponude koji se ne može dostaviti elektroničkim putem.
Zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN, broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22 i 155/23).

Osnove za isključenje

Osnove povezane s kaznenim presudama

Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Obavljanje profesionalne djelatnosti

Predmet nabave/grupe

Predmet nabave

Naziv predmeta / Grupe: Opskrba električnom energijom

Opis nabave: Opskrba električnom energijom

Namjena

CPV Oznaka: 09310000, Električna energija

Dodatna CPV oznaka: 09310000, Električna energija

Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Mjesto isporuke električne energije su obračunska mjerna mjesta Naručitelja navedena u priloženom Troškovniku koji je sastavni dio dokumentacije o nabavi.

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.

Okvirni planirani datum početka: 01.05.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 200.000,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena90,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Električna energija iz obnovljivih izvora10,00

Administrativni podaci

Datum slanja objave

Datum: 08.03.2024.

Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 29.03.2024. Vrijeme: 10:00

Elektronička dostava je obavezna.

Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u danima: 90

Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 29.03.2024. Vrijeme: 10:00

Mjesto : PLOVPUT d.o.o.
Obala Lazareta 1
21000 Split

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe Ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Dokaz ovlasti zakonskog zastupnika ponuditelja je izvadak iz sudskog registra ili druga odgovarajuća isprava iz koje je vidljivo svojstvo zakonskog zastupnika.

Jezik

Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Postupci pravne zaštite

Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V

Poštanski broj: 10000

Mjesto: Zagreb

Država: Hrvatska

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.