Obavijest o nadmetanju

Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU

103/2024 M - Male radne brodice

Naručitelj

Podaci o naručitelju

Službeni naziv: PLOVPUT d.o.o.

Nacionalni registracijski broj (OIB): 14480721492

Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom

Glavna djelatnost: Opće javne usluge

Adrese

Poštanska adresa: Obala Lazareta 1

Poštanski broj: 21000

Mjesto: Split

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Država: Hrvatska

Služba/Osoba za kontakt: Ivana Ivić

E-pošta: [email protected]

Telefon: +385 21390600

Telafaks: +385 21390630

Internetska adresa: https://www.plovput.hr/

Adresa profila Kupca: https://www.plovput.hr/

Komunikacija

Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.

Dokumentacija o nabavi

Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/

Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/

Postupak nabave

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Male radne brodice

Opis postupka: Male radne brodice

Evidencijski broj nabave: 103/2024 M

Vrsta postupka: Otvoreni postupak

Namjena

Vrsta ugovora: Robe

CPV Oznaka: 34522300, Mala plovila

Procijenjena vrijednost

Procijenjena vrijednost bez poreza: 59.500,00 EUR

Opći podaci

Pravna osnova

Direktiva: 2014/24/EU

Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike

Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)

Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama

Opis postupka

Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.

Gospodarski subjekt može dostaviti ponudu za sve grupe predmeta nabave.

Prihvaćaju se elektronički računi

Rok, način i uvjeti plaćanja: Grupa 1. i 2.
Sva plaćanja naručitelj će izvršiti na poslovni račun odabranog ponuditelja, odnosno podugovaratelja u roku od 30 dana od dana zaprimanja valjanog eRačuna i obostrano potpisanog Zapisnika o primopredaji
Grupa 3 - avansno plaćanje 40%, ostatak u roku od 30 dana od dana zaprimanja valjanog eRačuna i obostrano potpisanog Zapisnika o primopredaji
Grupa 4-avansno plaćanje 30%, ostatak u roku od 30 dana od dana zaprimanja valjanog eRačuna i obostrano potpisanog Zapisnika o primopredaji

Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos naveden u svakoj grupi zasebno.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bezuvjetne i neopozive bankarske garancije naplative od banke na prvi poziv i bez prava prigovora, zadužnice/bjanko zadužnice ili novčanog pologa na račun Naručitelja. Rok važenja jamstva mora biti sukladan roku valjanosti ponude, odnosno ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude (ponuda mora biti valjana najmanje 90 dana od dana otvaranja ponuda). Ponuditelj može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Naručitelj će jamstvo za ozbiljnost ponude zadržati i naplatiti u slučaju:
• odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
• nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
• neprihvaćanja ispravka računske greške,
• odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
• ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija ponuda nije odabrana vraća se neposredno nakon završetka postupka javne nabave sukladno čl. 217. ZJN 2016.
Jamstvo za ozbiljnost odabrane ponude bit će vraćeno izabranom ponuditelju nakon što izabrani ponuditelj potpiše ugovor o javnoj nabavi i dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Ako istekne rok valjanosti ponude naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno produženom roku.

Dostavljanje jamstva:
a) Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku kao dio ponude koji se dostavlja odvojeno od elektroničke ponude.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno:
• da je korisnik garancije PLOVPUT d.o.o., Split, Obala Lazareta 1, OIB: 14480721492 .
• da je Banka upoznata da Nalogodavac podnosi ponudu za predmet nabave: „Male radne brodice, Grupa _________“
• upisati evidencijski broj nabave: 103/2024 M
• da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prava prigovora isplatiti iznos garancije u slučaju:
o odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
o nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. Zakona o javnoj nabavi,
o neprihvaćanja ispravka računske greške,
o odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
o ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
b) Zadužnica ili bjanko zadužnica
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice dostavlja se u izvorniku, na adresu naručitelja, kao dio ponude koji se ne može dostaviti elektroničkim putem.
Zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN, broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22 i 155/23).

Osnove za isključenje

Osnove povezane s kaznenim presudama

Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje

Obavljanje profesionalne djelatnosti

Predmet nabave/grupe

Grupa: Gumena brodica s vanbrodskim motorom za m/b Plovput 2

Naziv predmeta / Grupe: Gumena brodica s vanbrodskim motorom za m/b Plovput 2

Opis nabave: Gumena brodica s vanbrodskim motorom za m/b Plovput 2

Broj grupe predmeta nabave: 1

Namjena

CPV Oznaka: 34522300, Mala plovila

Dodatna CPV oznaka: 34522300, Mala plovila

Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Luka Gruž, 20000 Dubrovnik

NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 45 dana.

Okvirni planirani datum početka: 02.05.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 12.800,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena90,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Trajanje jamstvenog roka za gumenu strukturu (Hypalon) brodice5,00
Trajanje jamstvenog roka za vanbrodski motor5,00

Grupa: Gumena radna brodica s vanbrodskim motorom za m/b Saida

Naziv predmeta / Grupe: Gumena radna brodica s vanbrodskim motorom za m/b Saida

Opis nabave: Gumena radna brodica s vanbrodskim motorom za m/b Saida

Broj grupe predmeta nabave: 2

Namjena

CPV Oznaka: 34522300, Mala plovila

Dodatna CPV oznaka: 34522300, Mala plovila

Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Stinice 30a, 21000 Split

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 45 dana.

Okvirni planirani datum početka: 06.05.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 8.200,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena90,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Trajanje jamstvenog roka za gumenu strukturu (Hypalon) brodice5,00
Trajanje jamstvenog roka za vanbrodski motor – 5 bodova5,00

Grupa: Polietilenska radna brodica

Naziv predmeta / Grupe: Polietilenska radna brodica

Opis nabave: Polietilenska radna brodica

Broj grupe predmeta nabave: 3

Namjena

CPV Oznaka: 34522300, Mala plovila

Dodatna CPV oznaka: 34522300, Mala plovila

Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Stinice 30a, 21000 Split

NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 210 dana.

Okvirni planirani datum početka: 06.05.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 26.500,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena90,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Trajanje jamstvenog roka za brodicu5,00
Trajanje jamstvenog roka za vanbrodski motor5,00

Grupa: Brodica s motorom za potrebe svjetionika

Naziv predmeta / Grupe: Brodica s motorom za potrebe svjetionika

Opis nabave: Brodica s motorom za potrebe svjetionika

Broj grupe predmeta nabave: 4

Namjena

CPV Oznaka: 34522300, Mala plovila

Dodatna CPV oznaka: 34522300, Mala plovila

Naručitelj određuje točnu količinu predmeta nabave

Glavna lokacija ili mjesto izvršenja

Mjesto izvršenja: Luka Gruž, 20000 Dubrovnik

NUTS kod: HR037 - Dubrovačko-neretvanska županija

Trajanje ugovora

Rok završetka izvršenja je 210 dana.

Okvirni planirani datum početka: 06.05.2024.

Opcije obnavljanja

Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.

Vrijednosti ugovora

Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 12.000,00 EUR

Opći podaci o predmetu nabave/grupi

Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude

Ne koristi se elektronički katalog

Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije

Kriterij za odabir ponude

Cijena:

Naziv kriterijaZnačaj
Cijena90,00

Kvaliteta:

Naziv kriterijaZnačaj
Trajanje jamstvenog roka za brodicu5,00
Trajanje jamstvenog roka za vanbrodski motor5,00

Administrativni podaci

Datum slanja objave

Datum: 28.03.2024.

Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

Datum: 19.04.2024. Vrijeme: 12:00

Elektronička dostava je obavezna.

Minimalni rok valjanosti ponude

Trajanje u danima: 90

Uvjeti za otvaranje ponuda

Datum: 19.04.2024. Vrijeme: 12:00

Mjesto : Plovput d.o.o., Obala Lazareta 1, 21000 Split

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:

Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

Dokaz ovlasti ovlaštene osobe Ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.

Dokaz ovlasti zakonskog zastupnika ponuditelja je izvadak iz sudskog registra ili druga odgovarajuća isprava iz koje je vidljivo svojstvo zakonskog zastupnika.

Jezik

Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:

Postupci pravne zaštite

Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite

Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V

Poštanski broj: 10000

Mjesto: Zagreb

Država: Hrvatska

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Internet stranica: https://www.dkom.hr/

Postupak pravne zaštite

Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.