Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
161/2025 M - Oprskrba električnom energijom
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: PLOVPUT d.o.o.
Nacionalni registracijski broj (OIB): 14480721492
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom
Glavna djelatnost: Opće javne usluge
Adrese
Poštanska adresa: Obala Lazareta 1
Poštanski broj: 21000
Mjesto: Split
NUTS kod: HR035 - Splitsko-dalmatinska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Ivana Ivić
E-pošta: [email protected]
Telefon: +385 21390600
Telafaks: +385 21390630
Internetska adresa: https://www.plovput.hr/
Adresa profila Kupca: https://www.plovput.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Oprskrba električnom energijom
Opis postupka: Predmet nabave je opskrba električnom energijom, opisana u Tehničkoj specifikaciji i Troškovniku te ostalim dijelovima ove Dokumentacije o nabavi.
Evidencijski broj nabave: 161/2025 M
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Robe
CPV Oznaka: 09310000, Električna energija
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 200.000,00 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: Uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom nisu uzeti u obzir jer javna nabava nije namijenjena fizičkim osobama
Dodatne informacije: Ponuditelj mora imati mogućnost otkupa električne energije.
Naručitelj na obračunskom mjernom mjestu: 1302590689, na lokaciji Stinice 31a Split (priključna snaga 63kW) ima instaliranu sunčanu elektranu ukupne snage 60kW.
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Uvjeti izvršenja ugovora:
Odabrani ponuditelj dužan je za cijelo vrijeme trajanja ugovora posjedovati sljedeće važeće dokumente:
- dozvolu Hrvatske energetske regulatorne agencije (HERA) za obavljanje djelatnosti opskrbe električnom energijom koja se izdaje sukladno Zakonu o energiji („Narodne novine“, broj 120/12, 14/14, 95/15,102/15 i 68/18).
- Sporazum kojim se reguliraju prava i obveze između ponuditelja i hrvatskog operatora tržišta energije (operatora tržišta), sukladno Pravilima organiziranja tržišta električne energije (NN 107/19, 36/20).
Naručitelj je ovlašten u svakom trenutku prije donošenja odluke o odabiru, kao i za vrijeme trajanja ugovora provjeriti posjeduje li odabrani ponuditelj gore navedene dokumente. Ukoliko ponuditelj u ostavljenom roku ne dostavi Naručitelju zatražene dokumente ili Naručitelj utvrdi da odabrani ponuditelj ne posjeduje ili je izgubio dozvolu (rješenje) za obavljanje djelatnosti opskrbe električnom energijom ili važeći sklopljeni sporazum između ponuditelja (opskrbljivača) i operatora tržišta, Naručitelj zadržava pravo naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora ili zadržati novčani polog, koji je odabrani ponuditelj dao umjesto jamstva za uredno ispunjenje ugovora, što će za posljedicu imati raskid ugovora. Raskid ugovora iz navedenih razloga Naručitelj će smatrati profesionalnim propustom odabranog ponuditelja.
Na sva pitanja koja se tiču ponuda, uvjeta, načina i postupka nabave, a nisu regulirana ovom Dokumentacijom o nabavi primjenjivati će se odredbe ZJN 2016., Pravilnika o dokumentaciji o nabavi te ponudi u postupcima javne nabave te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi Republike Hrvatske. Na ostale bitne uvjete u vezi s predmetom nadmetanja i ugovorom o javnoj nabavi s odabranim ponuditeljem odgovarajuće će se primjenjivati odredbe Zakona o obveznim odnosima te drugi relevantni zakoni i podzakonski propisi koji reguliraju izvršenje predmetne vrste ugovora.
Rok, način i uvjeti plaćanja: Odabrani ponuditelj se obvezuje dostaviti Naručitelju račune za isporučenu električnu energiju u prethodnom mjesecu najkasnije do 15-og dana tekućeg mjeseca, s datumom dospijeća računa 30 dana od dana izdavanja računa. Plaćanje će se vršiti transakcijskim putem u roku od 30 dana od dana zaprimanja uredno ispostavljenog mjesečnog e-Računa za uredno isporučenu električnu energiju.
Računi se dostavljaju po navedenim obračunskim mjestima na adrese dostave računa navedene u Troškovniku.
Obračunsko razdoblje iznosi 30 +/- 3 dana, a uz svaki račun se mora priložiti obračun za sva mjerna mjesta sukladno popisu obračunskih mjernih mjesta u Troškovniku.
Na obračunu mora biti navedeno svako pojedino mjerno mjesto u kojemu mora biti vidljivo početno stanje potrošenih kwh na početku obračunskog razdoblja, zatim stanje potrošenih kwh na kraju obračunskog razdoblja, te iskazana potrošnja u kwh za obračunsko razdoblje po pojedinom mjernom mjestu.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos 6.000,00 EUR. Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bezuvjetne i neopozive bankarske garancije naplative od banke na prvi poziv i bez prava prigovora, zadužnice/bjanko zadužnice ili novčanog pologa na račun Naručitelja.
Rok važenja jamstva mora biti sukladan roku valjanosti ponude, odnosno ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude. Ponuditelj može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Naručitelj će jamstvo za ozbiljnost ponude zadržati i naplatiti u slučaju:
• odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
• nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
• neprihvaćanja ispravka računske greške,
• odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
• ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude ponuditelja čija ponuda nije odabrana vraća se neposredno nakon završetka postupka javne nabave sukladno čl. 217. ZJN 2016. Jamstvo za ozbiljnost odabrane ponude bit će vraćeno izabranom ponuditelju nakon što izabrani ponuditelj potpiše ugovor o javnoj nabavi i dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
Ako istekne rok valjanosti ponude naručitelj će tražiti od ponuditelja produženje roka valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude sukladno produženom roku.
Dostavljanje jamstva – bankarske garancije
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku bankarske garancije dostavlja se u izvorniku kao dio ponude koji se dostavlja odvojeno od elektroničke ponude.
U bankarskoj garanciji mora biti navedeno:
• da je korisnik garancije PLOVPUT d.o.o., Split, Obala Lazareta 1, OIB: 14480721492
• da je Banka upoznata da Nalogodavac podnosi ponudu za predmet nabave: „Opskrba električnom energijom“
• upisati evidencijski broj nabave: 161/2025 M
• da se garant obvezuje bezuvjetno, neopozivo i na prvi pisani poziv korisnika garancije, bez prava prigovora isplatiti iznos garancije u slučaju:
o odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
o nedostavljanja ažuriranih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016,
o neprihvaćanja ispravka računske greške,
o odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi
o ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Zadužnica ili bjanko zadužnica
Jamstvo za ozbiljnost ponude u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice dostavlja se u izvorniku, na adresu naručitelja, kao dio ponude koji se ne može dostaviti elektroničkim putem.
Zadužnica mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s Pravilnikom o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022) i Pravilnikom o obliku i sadržaju zadužnice (NN, broj 115/2012, 82/2017 i 154/2022), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN, broj 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22 i 155/23).
U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.
Strateška nabava
Predmet nabave obuhvaća ekološke aspekte
Primjena ekoloških aspekata na:
- Kriterij za odabir ponude
Utjecaj na okoliš kroz:
- Ostalo
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Oprskrba električnom energijom
Opis nabave: Predmet nabave je opskrba električnom energijom, opisana u Tehničkoj specifikaciji i Troškovniku te ostalim dijelovima ove Dokumentacije o nabavi.
Namjena
CPV Oznaka: 09310000, Električna energija
Dodatna CPV oznaka: 09310000, Električna energija
Naručitelj određuje predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Mjesto isporuke električne energije su obračunska mjerna mjesta Naručitelja navedena u priloženom Troškovniku koji je sastavni dio dokumentacije o nabavi.
NUTS kod: HRZZZ - Extra-Regio NUTS 3
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 12 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 20.06.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 200.000,00 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Cijena | 90 |
Kvaliteta:
Naziv kriterija | Značaj |
---|---|
Električna energija iz obnovljivih izvora | 10 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 28.04.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 20.05.2025. Vrijeme: 12:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 90
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 20.05.2025. Vrijeme: 12:00
Mjesto : Obala Lazareta 1, 21000 Split
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Dokaz ovlasti ovlaštene osobe Ponuditelja je pisana punomoć, ovlaštenje i sl.
Dokaz ovlasti zakonskog zastupnika ponuditelja je izvadak iz sudskog registra ili druga odgovarajuća isprava iz koje je vidljivo svojstvo zakonskog zastupnika.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.