Vizija
Vizija Plovputa d.o.o. Split je da usluge sigurnosti plovidbe na moru koje pruža budu najvišeg stupnja kvalitete, na zadovoljstvo pomoraca i brodara koji koriste usluge i ugrađena je u Politiku kvalitete Plovputa.
Misija
Misija Plovputa d.o.o. Split definirana je Pomorskim zakonikom i Zakonom o Plovputu i obuhvaća:
- održavanje i uređenje plovnih putova u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske;
- postavljanje objekata sigurnosti plovidbe na plovnim putovima u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske i osiguranje njihovoga pravilnog rada;
- obavljanje poslova radijske službe na pomorskim plovnim putovima Republike Hrvatske;
- obavljanje istraživanja i projektiranja radi obavljanja poslova iz vlastite djelatnosti
Opći ciljevi
- Stalno unaprjeđenje razine sigurnosti plovidbe na moru
- Uređenje svjetioničarskih zgrada
- Racionalizacija poslovanja Društva
- Povećanje ugleda Društva
- Poboljšanje odnosa s korisnicima usluga
- Stalna briga o pravima, potrebama i razvoju radnika
Posebni ciljevi
- Kontinuirano uređenje plovnih putova, održavanje objekata pomorske signalizacije i radijske opreme;
Postavljanje novih objekata pomorske signalizacije i uspostavljanje novih kota za pomorsku radijsku službu;
Uvođenje novih tehnologija u pomorsku signalizaciju i pomorsku radijsku službu;
Poboljšanje suradnje s Nacionalnom središnjicom i Pod-središnjicama za usklađivanje traganja i spašavanja na moru, Lučkim kapetanijama...;
Uspostava suradnje sa Službom nadzora i upravljanja pomorskim prometom.
- Uređenje svjetioničarskih zgrada kroz Program gospodarenja pomorskim svjetionicima.
- Kontinuirana provedba mjera Vlade Republike Hrvatske na smanjenju troškova Društva;
Optimalizacija poslovanja sukladno zakonskim obvezama i potrebama Društva.
- Savjesno i odgovorno ispunjavanje obveza prema korisnicima usluga, ostalim poslovnim partnerima, vlasniku i radnicima Društva;
Poštivanje zakonskih propisa i obavljanje poslova na odgovoran i profesionalan način;
Stalno unaprjeđenje usvojenog Sustava upravljanja kvalitetom, te poduzimanje zaštitnih i popravnih radnji.
- Stavljanje u ravnopravan položaj svih korisnika usluga;
Uvažavanje zahtjeva korisnika usluga uz uvođenje novih usluga;
Kontinuirano informiranje korisnika usluga putem mrežne stranice Društva i službenika za informiranje.
- Dosljedna primjena pravnih akata kojima se definiraju prava i obveze radnika;
Poticanje razvoja organizacijske okoline i jačanje međuljudskih odnosa;
Poticanje timskog rada, ne ograničavajući individualnu sposobnost radnika;
Dodatno školovanje, pohađanje seminara i specijalizirana obuka radnika.